Markedsfør deg som utstiller på OTD Energy 2021 i Stavanger

Bruk sosiale medier til å få Oppmerksomhet Resultater Kundevekst Synlighet

Slik kan du bli synlig på sosiale medier

For mange bedrifter i energibransjen, er digital markedsføring og sosiale medier noe som alt for ofte blir nedprioritert i en travel hverdag. Men som utstiller på OTD Energy har dere en gyllen sjanse til å løfta fram alt det spennende dere har å tilby.

Markedsføring i sosiale medier gjør at du treffer målgruppa din i mye større grad enn ved tradisjonell markedsføring. Dette blir stadig viktigere, og gjør at du får mye bedre resultater, sammenlignet med tradisjonell markedsføring.

Mange er usikre på hvordan de skal jobba med dette, men samtidig er det meget viktig for energibransjen å væra til stede i disse kanalene. Derfor kan OTD Energy nå, sammen med Kraftwaerk Digital Kommunikasjon, tilby våre utstillere forskjellige pakker for å nå ut til sine målgrupper på en god og effektiv måte.

Vi kvalitetssikrer tjenestene som leveres, og du være trygg på at din bedrift blir lagt merke til av eksisterende og nye kunder. Kraftwaerk er også hovedleverandør av digitale kommunikasjon- og markedsføringstjenester for OTD Energy.

SoMe

Om Kraftwaerk

Kraftwaerk er et digitalt kommunikasjons- og markedsføringsbyrå. De arbeider primært med små og mellomstore bedrifter innen energibransjen samt andre bedrifter som er i omstilling. De er spesialister på digital kommunikasjon som skaper resultater og kundevekst. Du kan lese mer om Kraftwaerk på www.kraftwaerk.no

Om samarbeidet

OTD Energy har samarbeidet med Kraftwaerk i flere år, hvor Kraftwaerk har vært hovedleverandør av digitale kommunikasjons- og markedsføringstjenester. Gjennom dette samarbeidet, får du som utstiller enkelt tilgang til ledende kompetanse på noen av de viktigste kommunikasjonskanalene for vår bransje; LinkedIn og Facebook.

Slik gjør du det

Send en e-post til daniel@kraftwaerk.no med følgende informasjon:

Forklar kort hvem din målgruppe er (alder, kjønn, interesser, bransje, stillingstype).

Forsøk å inkludere følgende:

Hvilken bransje og markedssegment dere har kunder i, type stilling som kunden har (salgsjef, daglig leder, innkjøpssjef etc.), alder, fordeling av kjønn, eventuelt interesser, geografisk nedslag, eventuelt nasjonalitet / land hvis utenfor Norge.

Forklar kort hva målet med kampanjen er – innen et av de følgende områder:

  1. Rekkevidde. Nå flest mulig mennesker med budskapet ditt.
  2. Trafikk til nettsiden din / engasjement: Klikk eller engasjement – flest mulig relevante brukere inn til nettsida din eller engasjere de på sosiale medier / se video.

Velg pakke 1, 2 eller 3 ut ifra ønsket budsjett og visninger. Ta kontakt for distribusjon eller innholdsproduksjon utover dette.

Spesialtilbud til OTD Energy utstillere
MARKEDSPAKKE​
10.000,-
ekskl. mva.
Pakke 1
basic
20 000 - 30 000 estimerte antall visninger
Anbefalt antall dager: 30
Antall kampanjer (opp til): 1
15.000,-
ekskl. mva.
Pakke 2
STANDARD
60 000 - 70 000 estimerte antall visninger
Anbefalt antall dager: 30
Antall kampanjer (opp til): 2
20.000,-
ekskl. mva.
Mest verdi
Pakke 3
PREMIUM
90 000 - 110 000 estimerte antall visninger
Anbefalt antall dager: 30
Antall kampanjer (opp til): 3

Legg ved Url til ønsket landingsside

Bilde: Et eller flere gode bilder i høy oppløsning og/eller

Film: Anbefalt opptil 15 sekund, maks 1 min /4GB

Forslag tekst: Kort tekst og budskap.

*Kraftwaerk Digital Kommunikasjon kan justere bildene og tekst for mest mulig resultat. Ønsker du ikke dette, må du spesifisere dette.

Når kampanjen er avsluttet, vil Kraftwaerk Digital Kommunikasjon rapportere nøkkeltal fra målsettingen og kampanjen direkte til dere.

  1. Rekkevidde og frekvens – Hvor mange og hvor ofte har annonsen din vært vist til målgruppen?
  2. Trafikk: Hvor mange har klikket på og/eller engasjert seg.

Huske å legge ved fakturainformasjon og kontaktinformasjon.

Ferdig!

Eksempel på bestilling:

Bestiller og kontaktperson:

Sort Gull & Grønn Gass AS, v/Ola Nordmann mob. 876 54 321 og e-post ola@sortgullgronngass.no.

Målgruppe:

Daglig leder og salgssjefer i små og mellomstore bedrifter som jobber innen olje- og gassektoren i Norge.

Mål for kampanjen:

Mest mulig trafikk in til egen hjemmeside for å skape oppmerksomhet rundt produkter og at vi skal delta som utstiller på OTD Energy.

Pakke:

2

Landingsside:

www.SortGullGronnGass.no

Materiell:

Tekst:

  • Sort Gull & Grønn Gass er Europas ledende produsent av SMARTE VENTILER.
  • Vi skaper fremtidens løsninger i dag!
  • Møt oss på stand B 007 under OTD Energy i Stavanger 20.-21. oktober!

Fakturainformasjon:

Sort Gull & Grønn Gass AS

Postboks 1000, 4005 Stavanger

faktura@sortgullgronngass.no

Kraftwaerk setter opp annonser via OTD Energy sin annonsekonto. Du har ikke behov for en egen annonsekonto, men hvis dere har dette og ønsker at annonsen vises via deres egen profil, kan dette selvsagt ordnes.

Annonsene dine blir vist på Facebook og LinkedIn til utvalgte målgrupper. Både formatet for annonsen og hvor den blir vist (innen Facebook og LinkedIn sitt anononsenettverk) kan variere ut ifra hvor annonsen oppnår de beste resultatene. Dette er noe av det som gjør dette formatet for annonsering så effektivt.

_IMG5838
Daniel C.E. Hägglund
CEO
kaspar-synnevaag
Kaspar Synnevåg
Senior advisor
Sjur Vågen
Sjur Vågen
Marketing and content specialist

Hvis du har behov for landingside, artikler, bilder eller video til din kampanje, kan Kraftwaerk produsere dette for dere.

Innholdsproduksjon handler først og fremst om å forstå din målgruppe. Hva de har behov for å vite, lære, bli inspirert og engasjert av. Kraftwaerk har tilgang til journalister, tekstforfattere og filmprodusenter som har lang erfaring med å lage relevant innhold som fanger målgruppens oppmerksomhet.

Ta gjerne kontakt med Daniel på e-post daniel@kraftwaerk.no eller mob. 936 82 664, for å få tilbud på innholdsproduksjon.

Content
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.