Digital annonsering
Få mest mulig ut av markedsbudsjettet og mål effekten umiddelbart!

digital annonsering

Annonsering gjennom Google og sosiale medier gjør det mulig å lage målrettet annonser som treffer kundene dine i alle faser av kjøpsprosessen. Få mest mulig ut av markedsbudsjettet og mål effekten umiddelbart.

Er det mulig å kjøpe oppmerksomhet? I aller høyeste grad!

I våre dager er alle på nett og digital annonsering har blitt den nye normen. Men det er ikke alltid like lett å vite hvor på nettet de er. For å finne dine kunder går vi systematisk til verks og benytter alle annonsesystemer og -plattformer som finnes. Facebook, Google, LinkedIn, Snapchat, Youtube, VG, TikTok, Jodel, New York Times eller det neste store sosiale mediet?

Våre performance marketing-spesialister skreddersyr kampanjer for at din merkevare, annonse eller din bedrift skal få maks oppmerksomhet. Men digital markedsføring er ikke bare kjøpte annonser. Å nå ut til målgruppen med godt og relevant innhold vil skape en tilknytning som varer. Dette krever langsiktig innsats, men det er det vel verdt. Våre erfarne rådgivere vet hva som skal til og hvordan det skal gjøres.

Med digital annonsering betaler du kun før de som faktisk klikker på din annonse (PPC) og din ROMI (Return on Marketing Investment) blir mye bedre sammenlignet med tradisjonell markedsføring.

ppc
Google ads

Med Google Ads kan du bli synlig både gjennom søk, bannerannonser, shoppingannonser og videoannonser. Her kan du bli synlig i samme øyeblikk dine kunder søker etter dine produkter og tjenester.

Gjennom Google sitt annonsesystem kan din bedrift nå personer som aktivt søker etter deres produkter og tjenester. Annonsene kobles til spesifikke søkeord og annonsene kan vises både som tekstannonser, bannerannonser, shoppingannonser eller videoannonser

facebook-annonsering

Blant sosiale plattformer trumfer Facebook på toppen. I Norge anslår Ipsos at 3.6 millioner nordmenn har en Facebook-konto. 3.1 millioner brukere sjekker Facebook daglig, og det finnes en vrimmel av ulike segmenteringsvariabler som gir en treffsikkerhet uten like.

Vi i Kraftwaerk kan hjelpe deg med både oppsett, drift og administrasjon av annonser på Facebook. Vi erfaringen og kunnskapen for å sikre at du oppnår suksess på sosiale medier. Gjennom å annonsere på Facebook kan du nå frem til dine drømmekunder på en visuelt fengende måte gjennom tekst, bilder og video. 

Linkedin-annonsering

LinkedIn er et sosialt nettverk for profesjonelle yrkesutøvere og blir ofte brukt for å bygge nettverk og få kontakt med nye ressurser.

For bedrifter som jobber med B2B er LinkedIn en foretrukket plattform. Her kan du spisse budskapet ditt mot riktig målgruppe og for eksempel målstyre mot spesifikke stillingstitler, bransjer, ferdigheter eller utdanning.

Native-annonsering

«Native» er en type digital annonsering som følger publiseringsplattformens eller nyhetssidens naturlige format i stil og utseende. Det er vanligst å bruke native-annonsering på populære nyhetssider.

Native-annonser vises på utgiverens nettside som vanlige nyheter, men de er samtidig tydelig merket med «annonse». Når du klikker på en native-annonse, blir leseren videresendt til en forhåndsvalgt landingsside på. Denne siden kan f.eks være en artikkel eller blogginnlegg.

Vi i Kraftwaerk kan hjelpe deg med både oppsett, drift og administrasjon av native-annonser.

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.